Merhaba arkadaşlar.
Benim sorunum şu; Siteme ilk girişte radyoya girebilmeleri,müzik dinleyebilmeleri için activex indirmeleri gerekli. Sitemin 1.500-2.000 hiti var ama bunların yalnızca ortalama 200'ü ancak becerebiliyor. Sanırım ziyaretçiye yeterince açıklayıcı olamıyorum. Nasıl yapsamki Bu activexi kurup, sayfayı yenilesinler radyoya girebilsinler. Siz olsanız nasıl yapardınız.
Site adresim: Radyo Dinle | Canlı Yayın | Müzik Dinle | Online Muzik | Flatcast Fikirlerinizi bekliyorum,Şimdiden tşkler.