Konu
Uzak Masaüstü Kullanıcı Limiti Arttırma
20-04-2007, 23:37:39
#3
Kerem
Anlayamadım? Terminal server lisansı nedir? W2k3 EE kullanmaktayım, söylediğiniz daha farklı birşey mi?