Vay vay güzel olmuş. 5. kitabın çıktığından haberim yoktu Telif haklarıyla ilgili bi problem olacağınıda sanmıyorum, yaptığın işin telif hakkı sahiplerine zararı yok, faydası var. Ellerine sağlık.