varista adsense içinse yaparsan yap neresi kötü bunun.

bu kimseyi ilgilendirmez Maximusfel 'e hesap vermek zordunda değilsinki.

Her ne olursa olsun her insan özgürdür. Ne için yaptığı kimseyi ilgilendirmez.

Hayırlı Olsun.