Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu siteyi sadece google adsense için yaptığın kesin hayırlı olsun..
Adsense için mi.Ben adsense için hiçbir zaman site yapmam.Hitine baktıysan 100-150tekil var bu siteyle günde ne kadar kazanılırki
Adsense için yapmış olsam Türkçe site yerine yabancıyı tercih ederim
Bence yaptığınız çok ayıp birşey adsense için diyip kestirip atıyorsunuz.Bu yüzden sitelerimi tanıtmaktan nefret ediyorum.