Aslında scripti yılbaşında yazmıştım
Ancak duyurma gereği duymamıştım
Genelde özel mesajdan script ile ilgili sorular geliyor bu sorulara buradanda cevap verebileceğimi düşündüm
Genel olarak bakıldığında basit bir sistem olduğunu göreceksiniz zaten..
Ücretsiz, Türkçe, Kolay kullanımlı bir sistem..
Mayısta askere gideceğimden dolayı geliştirmeyi düşünmüyorum.. Eğer öyle olmasa oldukça ileri seviyelere götürecektim ancak gözüm kesmedi zaman darlığından dolayı..
Geri kalan 4 ayda birçok kullanıcısı oldu scriptin ve şu ana dek herhangi bir güvenlik açığı çıkmadı..
Sistemle ilgili ayrıntılı bilgilere, özelliklerine, admin paneli ekran görüntülerine, yardım belgelerine site üzerinden ulaşabilirsiniz..
CMS Turk - CMS Turk Nedir?

Gördüğünüz site zaten scriptin demosu niteliğindedir..

Kullananlardan tek ricam CMSTurk yazısını kaldırmamanız..
Soruları olanlar bu konuya yazarlar ise sevinirim..