Angelside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dillerde utf8 kullanmıyorlar, çünkü bilmiyorlar.
Merak ediyorum nasıl olduda bu kanıya vardın

Gidip sorduysan yapan kişiye kaynak göster bakalım.

Ayrıca yapan kişi şu anda geliştiriyor zaten. Adam tek başına olark herşeyi yapıyor.