Vega adlı üyeden alıntı:
neden bunların üstünde çalışma yapılmıyorki?
Abd ye karşı gelince nasıl başımıza çuval geçerdiyse bizde ülkemizdeki madenleri kullanmaya başlasak bu sefer çuval değil savaş açarlar. Çünki Bor petrol bittikten sonraki en değerli maden. Şimdi biz çıkarmaya kalksak bile bizden kimse ne bor nede osmiyum alır. Adamlar kafalarında türkiye bizim diyorlar. Bide madenlere para mı vereceğiz derler.