Konu
Türkiye Türklere Bırakılmayacak Kadar Zengin Bir Ülkedir. !!!!!
02-01-2006, 01:46:54
#5
VEGA
eksisozluk ta yazanlar doğruysa
neden Türk devleti böyle yapıyorki o kaynakları alıp satsa tüm borçlarımızı ödüyebiliyormuşuz