Forumda herkes kurcalayarak bişey öğrenmeye kalksa,yardımlaşmanın anlamı kalmaz
Doğru diyosunda, zaten göz önünde olan özellikmiş.
İstek olmadanda boyle boyle yaptım diye anlatmayı sevmediğim den nasıl yapıldığını yazmadım.
ilk fırsattada acıklamayı yaptım zaten.
Tabiki yardımlasalım

arkadaşlada yardımlaşmış olduk.
Admin panel acılır.
SIRASIYLA:
Configuration >> Base >> ETC Config - Main cat column in yanındaki rakamı kac yaparsanız kategoriler okadar yanyana dizilecektir.
Bu kadar , gule gule kullanın

Edit:YAv bu konu ne kadar eskiymiş
Zamanım kısıtlıydı.yeteri kadar acıklama yapamamıstım.
Ayrıntılı açıklama için ihtiyacı olanlar adına tsk edeyim.