açık ve neet böyle çıkışlar seçim yatırımı malesef. keşke bizi o cesareti gösterecek adamlar yönetse ama malesef bunlar kuzey ırakı bırak diyarbakır belediye bşkanını bile görevden alamaz neden çünkü ab kızar.
diyarbakır belediye başkanının barzaniden aşağı kalır yanı varmı? daha çok kışkırtmıyormu milleti?
görevden alınması içişleri bakanının dudakları arasında ama kimsede icraat yok.
lafla peynir gemisi yürümüyor.