bence biz sustururuz vs gibi sözler şovdan öteye geçmez.

barzani bikaç hafta susar. bunlar unutulur sonra barzani daha beter laflar etmeye başlar.

diyarbakırla uğraşırız diye talabani defalarca konuşmadımı? bu adam ırak başkanı değilmi.