linkman bence yararlı bişey,ben de kullanıyorum(yeni kurdum)...bakalım,sonucunu görecez.mesela ben
http://www.xxxx.com/linkman/links.php adresine ekliyorum linkleri,başka bi site de benim linkimi
http://www.yyy.com/linkman/links.php ye ekliyor.ama fark şu;bu linklerde yani links.php sayfasında herkesin 0 degil.pr si 4-5 olanlar var.google da "Powered by Link manager LinkMan 1.02 from PHPJunkYard - free php scripts" diye aratırsan daha fazla örnek görürsün