Nofollow mükemmel değildir, ama linkleri yönetmek için iyi bi araç. Arama motoru dediğimiz şey şu an Google olduğuna göre onun sistemine adapte uygulamalar kullanılması da doğal. Özetle; olması, olmamasından iyidir. (yorum)

Bu arada; spam'ı önleyememiş olmasının en önemli sebeplerinden biri, spam yapanların büyük kısmının nofollow tag'ından bihaber olmaları. Yoksa ingilizce uzay taşları blog'undan türkçe sitelerine trafik umduklarından değil.