Bence yine farklı nofollow'un temelde ortaya çıkma hikayesi şu şekildedir.

Örneğin r10.net i örnek alalım.Google ne diyor.Kalitesiz çöp sitelere link sağlamayın diye öğütlüyor.

Ama ben ne yaptım.Çöp bir site açtım.Ve geldim r10.net teki imzama siteme link verdim.Ve çöp siteme r10.net backlink sağlamış oldu.

Ve bi gün geldi google baktı dediki r10.net çöp siteye link vererek kaliteli sitelerin geriye düşmesini sağlamışsın.Al sana kocaman 0.

Peki bunda radminin suçu nedir ?Hiçbir suçu yoktur.Radmin kasti olarak bu linki eklememiştir.Bir kullanıcı eklemiştir.

Google böyle bir karmaşayı ortadan kaldırmak için gitmiş Radmine demişki al radmin sana ''nofollow'' diye bir zımbırtı bunu sistemine koy.İmzalarından kendi sitelerine link verenlere backlink etkisi sağlamamış ol.Böylece sen bana o siteyi tavsiye etmemiş ol ve o site sıralamalarda ve pr guncellemelerınde bundan etkılenmesin.