kimsenin hakkını yemeyin yapıcanız işi benimseyin. az verseniz bile guven saglayın ki bunu yapan turkiyede suan yok butun reklam firmalarıyla calıstım hicbiri dogru duzgun iş yapmıyo kendi çıkarına gidiyor .bugun 1 2aydan beri calıstıgım reklam firması son 5 6gunde iyi para geldigi icin banladı ve reklam yerleri hep aynı boyle halsiyetsiz olmayın yeter...