KoS adlı üyeden alıntı:
ben fatura almaya bakarım acikcasi. Birde müsteri temsilcisi cok onemli bir sorun oldugunda aradıgında bir güleryüz bulmak cok önemli.

Türkiyede ;
Ns icin para istemeyen (en azindan 2ns) ,
yonlendirme ucreti almayan ,
musteri temsilcisi iyi olan ,
havale,kredikart,ptt yolu ile ucreti odiyebilecegimiz
Fatura Kesebilen
Domain uzantilari cok fiyatları makul olan

bir site açilsa sanirim çok iyi iş yapacaktir.Bu arada konuya uzun zaman yazmadim Çünkü 2gündür çalışıyordum bugun iş bitti sabahçıyım
bu düşünceleri bayağı bi zaman önce dile getirmistim ama daha öyle bi firma acılmadı sanırım