desperrado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben adsense e geçen sene küstüm. Domain güzel iş. Elimde patlayanlarda olmasa
Sen eskiden güzel boşta domain başlıkları açardın artık maneviyat değilde maddiyat takılıyosun