trextra adlı üyeden alıntı:
Valla tartışma ortamı yaratmak lazım. Yoksa kimse bakmıyor Neyse ben dağıtmıyım konuyu. Kolay gelsin..

trextra ne oluyo be ileri ger ikonuşuyorsun ? Allahımdan etme beni çarpacam ha şimdi, töbe töbe, ne diyorsun sen ya, yaran ne senin olum ? ( Yanlış anlama kardeşim başlığa popülerite kazandırmaya çalışıyorum )

Şaka bir yana domain alırken girdiğim sitenin turkticaret.net olmamasına dikkat ediyorum