AWBS kullanıcıları docs dizinini public_html (yada httpdocs) dizinine attılar ise derhal o dizini silsinler yoksa sitenize shell (r57) aracılığı ile index atmak çok basit. İndex atabilir db nize kadar çekebiliyorlar. Kazazedelerden birisi benim. Allahtan daha temayı yeni bitirdim. üyem yoktu. yoksa tüm CC ler gitmişti. Nasıl oluyorda AWBS gibi bir firma böyle basit bi açığı farketmiyor anlamadım. Umarım hackleyen şahıs temamı dağıtmaz

1 aylık emeğim çöpe gider.
Mümkün mertebe herkes hemen güncellemesini yapsın. Zaten admin panele girerseniz haber direk alert diye yazıyor. Docs dizinini silin çok ciddi açık var diye.