arkadaslar baktım email olayından anlamıyorum buraya yazayım dedim şimdiden çok teşekkur ederim aynı konu başka bi yerde daha acıldı bilgi almam gerekiyor umarım kızmazsınız..


12 000 000 ( 12 milyon tanecik) mail gonderecegim kendime ait bir linux sunucum var hesap yaptım ortalama tek basıma yolarsam 2 yıl falan suruyor gunde 18 saatten bu işin kolay bir çözüm yolu varmı