Yardımda bulunmak isteyen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Şunu söylemek isterim ki Kimse Yok mu ve Deniz Feneri gibi dernekler daha çok aileleri tek tek gezerek aile ihtiyaçlarını karşılıyorlar.
Bu projenin amacı daha çok öğrenciler. Onların kitap, bilişim gibi masraflarıdır. Biraz araştırsanız göreceksiniz ki onların çok ihtiyacı var. Siteyi benim de dahil olacağım bir ekip ile oluşturabiliriz. Talip varsa çok memnun oluruz.
Ayrıca hesapların hepsi valilik üzerine olcaktır. Kimileri neden MEB ile görüşmüyorsun dedi. Bakanlık hükümete bağlı yani bir siyasi görüşü yansıttığı için ayrıca valiliği halk tabakasına daha yakın gördüğüm için Valilik ile iletişim kurmaya çalışıyorum.
Aklınıza takılan soruları lütfen dile getirin...