sendekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha tazeyim. çok fazla vakit bulamadığım için şu anda çok kaba gelebilir ama ilk fırsatta geliştireceğim.
Bu nedenle ileri düzey eleştiri yapmıyorum ama her halükarda aşağıdakilere dikkat etmelisin:

* Renkler arası uyumu sağlayamamışsın.
* Kullandığın resimleri gerçek boyutlarında sayfaya bastırırsan çirkin durmazlar. ( Örnek: http://www.sendekazan.ws/weby.jpg )
* Resimlerin üzerine yazdığın yazılar net okunabilmeli. ( Örnek: http://www.sendekazan.ws/a.gif )
* Her iç sayfanın ayrı bir pencerede açılması ziyaretçiyi kaçırır...