Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla banlatııgım hesapların sayısı bir değil
ama blogspottan bı adsense e başvuruyum dedim aldım 1 ay sonra sıtelerımın bırıne koyuyum dedım bıda baktım hesap banlanmış
gunluk 3 hıtlı bı sıtede gösterım bıle olmazken tık nasıl olsun
neyse efendım bu hile işiyle risk işi farklı bence
iframe ıle adsense göstermek rısk değildir bence hıledir
bence değil bikez bu hile

benim google sorular ve cevapları sayfasında yazdığım 18 yada 19.cu maddede zaten iframenin hile oldugunu yazdım ama kısmen

yazılı olarak ;

google eğer sayfanıza iframe olarak açtıgınız reklamın gösterimini normali dışında bir etkileşime sokup farklılık gösterecek şekilde yansıtıyorsa bu yasak.yani öyl iframe olmalıki tasarım vs yuzunden iframe açmak zorunda kalınmalı

piskolojik olarak ;

bir aarkadaşım var mp3 sitesi vardı günde 400 bin gösterimi vardı ingilizce içeriği iframe olarak açıyordu çatır çatırda parasını alıyordu.Ama %1 tık oranı vardı adamın.vede 100 binlerce gösterimi vardı.

bana sorarsan ;

İframe ile reklam deliliktir.Yapan vardır alanda vardır.Ama ben gelıp bura ayda 100 bin dolar kazanıyorum iframe ile dediğimde herkes inanır.Ve sen bunu benim önüme surebılırsın.

Her söylenene ınanmayın..Kazanmak okadar basit değil.


AYRICA ÇOK BİLİYORSAK PAYLAŞIM.Bu r10 da google adsense konusudan neden sadece ben makale nitelikli yazıyorum

ozaman biliyorsanız paylaşın arkadaşlar yada aksini bir makale ile tez olarak kanıtlayın.