valla banlatııgım hesapların sayısı bir değil
ama blogspottan bı adsense e başvuruyum dedim aldım 1 ay sonra sıtelerımın bırıne koyuyum dedım bıda baktım hesap banlanmış
gunluk 3 hıtlı bı sıtede gösterım bıle olmazken tık nasıl olsun
neyse efendım bu hile işiyle risk işi farklı bence
iframe ıle adsense göstermek rısk değildir bence hıledir
bende kimseye teşvik olmak ıstemem ama durum böyle

ama durum şöyle
sen dersınkı şu kazanılır şu kelımelerde kazanılır şöyle hıt toplanır bişey dıyemem
başka bı konudada yazmıştım
sen webmaster isen ben daha w harfı bıle olamadım hala v kısmındayım
ama öyle google hılesiz banlamaz dıyınce biraz abesle iştigal kaçıyor
çünkü adresım banlandı dıyorum ben
gitti gül gibi hesap