Konu
benim iki adet sorum olacaktı da...
02-04-2007, 01:39:36
#2
MuratCem
1. bir çok sitede aynı taktiği gördüm. bence olur ama iyi bilenlere sormak lazım.
2. mesela forumlarda "nofollow" kullanılıyo ise bi yararı olmaz. ama "nofollow" yoksa yararı olur.