Arkadaslar ben kisa bi süre önce yeni bir site kurdum ve dogal olalak suan biraz üye sikintisi cekiyorum. Sizce siteye üye cekmek icin Toplist mi daha iyi yoksa Link Değişimi mi?

Bana yardimci olabilirseniz cok sevinirim.