Konu
Kendi başımızın çaresine bakmanın zamanı geldi
01-04-2007, 14:19:03
#104
UgguR
Bırakmak üzereyim sitelerimin %70i php %30i asp. Ama asp olanlarda oturdu phpye geçirmek baya vaktimi alıcak gibi. Neyse yazın uğraşcaz artık.