Konu
Konu Açarken Sabit İcon
01-04-2007, 02:25:54
#1
yAyAmAz
arkadaşlar konu açarken Sembol Yok a tıklayarak açınca standart icon çıkmasını istiyorum nasıl yapıcam
icon seçilmeyen konunun yanına bu iconu koymak istiyorum