Arkadaslar ilk olarak bende hsot isi yapıyorum benimde sunucum var ve bende saldırılar aalıyorum aynı zamanda ben 3 ay sonra polis oalcagım simdi emniyet teşkilatında bilgisayar konusunda gercekten cok iyi kişiler var ancak bu kişiler bilişim suclarıyla mücadelede calısmıyorlar nedeninne gelince oralar rahat yerler yani masa başı derlerya öyle işte ve onalrın benim tahminime göre 20 polis varsa 3 tanesi canavardır bu işte ve bilişim sucları kapsamında polis kendi buldugu suclarla bile ilgilemiyor bizimkilerle nasıl ilgilensin en iyisi ne biliyormusnuz hosting ciler oalrak bir ddos takımı kurmak ve zarar vereni ucurmak ama ozaman da polis bizi yakalar sistemde büyük bir sorun var oda su adam olmayanı adam yerine koymaları..