Konu
sitemap hangi sıklıkta alıyorsunz?
29-03-2007, 03:42:44
#8
aokocax
Üyeliği durduruldu
Benimki vbulletin için değil, .net altında yazdım. Aslında çok fazla bir bilgiye gerek yok( biraz io stream biraz xml) vbulletin içinde yazılmışı vardır diyecektimki arkadaşlar link vermişler.