mealen .html kullanın mı der yoksa query içermeyen .asp/.php de bu kapsama dahil midir? ya da mesela klasör şeklindeki URL ler...

Sanki .asp kısmı dahil değildir ve saçma bi soru oldu ama emin olmak istedim...