ben bundan 4 yılk önce üniversiteye girdiğim ilk yıl açtırmıştım 17 yaşındayken.Vakıfbank açıyordu o zaman şimdi açıyor mu bilmiyorum.

not:açtığım hesabı halen kullanıyorum