Konu
2 tane robots.txt olması?
27-03-2007, 02:56:03
#5
Tobin
cross adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet, forumun girilmesini istemediğin bölümlerini ana dizindeki robots.txt dosyasına yaz /forum/admin/ gibi.
teşekkürler,
şimdi yapıyorum