yapı krediyi kullanıyorum yaklaşık 2 yıldır falan. bir problem yaşamadım şuana kadar tavsiye ederim. internet bankacılığı var. tüm işlemleri yapabilirsin. kartından hesabındaki parayı çekebilirsin. sadece hesap cüzdanından parayı çekemiyorsun o kadar. tavsiye edilir yani.