bankaya ailenle gitmen lazım bi bankanın 18 yaşından küçük birine tek başına hesap açacaaını sanmıyorum.

sana bi hesap cüzdanı verirler
o hesap cüzdanında anne yada babanın ismi - senin ismin yazar
bankamtikte de senin adın yazar.

para alırsın para gönderirsin

her bankanın prosedürünü bilmiyorum ama işbankası ykb gibi büyük bankalarda böyledir.

şimdi işbankası hariç hepsi yabancı oldu prosedüleri değişmişte olabilir.

en iyi işbankasını bilirim ben.