Bu konu, benim de merak ettiğim konulardan biriydi. O uygulama deposuna, Joomla, SMF vb. sistemleri entegre edebiliriz diye düşünüyorum. Ancak nasıl yapılabilir bu? Bu konuda bilgisi olanlar, özellikle Plesk ustaları bu konuda yardımcı olurlarsa seviniriz.