bebeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar benimde yaklaşık 2500 ytl ye yakın iki aylık alacagım vardı ve hiç sahte tıklama yapmadım adamlara mail attım hesabımı acarlarmı acaba.Hiç sahte tıklama yapmadım beni neden banladılar Anlamıyorum Upload sitem vardı site için 2 tane server bulunduruyordum ve masrafını googleden karşılıyordum beni banlamışlar

Düzeltemezmiyim arkadaşlar yada banı actırırsam paramı öderlermi ?
Lütfen bir bilgi verin

bende senin gibi düşünüyordum fakat adlogger kurdum ve gerçekleri gördüm bazı adamlar 8 kere tıklıyo e buda geçersiz tıklamaya yol açıyo direk ban