nixcon, overselling yapıyor. sana senin kullamayacağını satıyor.
fakat kimsenin günahını almak istemem ama, nixcon sunucuları grid telekom' da sanırım.grid telekom daki arkadaşım dan bu yönde bir bilgi aldım.
Biz Hem Nixcon hemde Grid telekom ile çalışırız arkadaşın uydurmuş