bu hile değil
Doğruları konuşmak lazım.
Yabancı ülkelerde böyle
İnsanlar reklamlara tıklıyor.
Bizde tıklıyoruz ama banlatmak için...Destek vermek için ödüllendirmek amaçlı tıklamalıyız.
Aynen katılıyorum
ben maillerime kolaylığından dolayı mail2web.com dan bakıyorum adamlarda sürekli resimli ve kaliteli sitelerin reklamları çıkıyor kendi kendime ulan adamların o kadar hizmetini kullanıyorum diye düşünüp 2-3 günde bir reklamlarını tıklıyorum.