Arkadaşlar Öncelikle Konuyu Dikkate Alıp Yorum Yaptıgınız İçin Teşekkürler

Ama İnanın Siteyi Taş Çatlasın Yarım Satlik Editleme İle Oluşturdum

Enazından Şu Var ki Sayfalar Arası Geçişlerde Sorun Yoq Ve MysQl Sorunsuz Şekilde Çalışıyor.Heralde Piyasada Yonja'nın Sağlam Scriptini Bulamayız

Tabii Ki De Site Uzerinde Çalışmalarım Sürüyor.Dediğiniz Gibi Logo Kesinlikle Şart.Kıytırık Sitelerden Yapmış Oldugum Bir Logo

Eğer Siz Değerli r10.net Kullanıcıları Da Yardım Ederse Neden Site Çok Daha Güzel Hale Gelmesin Değil Mi

Öneri Ve Eleştirilerinizi Bekliyorum Arkadaşlar..