UgguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıklama için teşekkürler radmin. Fakat sayfaları yamulttu bu kod, başka bir alternatifimiz yok sanırım bu konuda. Ben şunu biraz daha karıştırayım en iyisi.
Edit: Evet radmin en tepeye koydum zaten ama yamuldu biraz site.

yaw nasıl yamulur onu anlamadım.sitenin tepesindeki diger kodları yazda bakalım