HonoЯ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim ingilizcem hiç yok denecek kadar az
ama böyle sitelerde sizin gibi karşılık beklemeden birşeyler vermeye çalışan insanlar görmek beni gerçekten mutlu ediyor inşallah bu yaptıklarınızın karşılıklarını fazlasıyla alırsınız...
bildiğimizi elimizden geldiğince doğru şekilde kullanıyoruz.1-2 cümleden kimse ölmez.herkes bu anlayışa sahip olur ve büyük çevirilerin hakkını verir ise sanırım herkes kazanır.