Konu
r10 Denizli şubesi
11-03-2007, 02:06:27
#22
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
Yalan oldu sanırım kimse gelmedi 8)
Bu hafta Netinternet de akşam 20:00 sabah 07:00 duruyorum gece gelebilirsiniz.. Notebook ve hup ile gelin 8)