Evet ben bir kopya site yaptım bunu açıkca soylemem ayıp mı bilmiyorum ama bilgi dağarcığım buna yettiği için ancak bunu yapabildim öğrendiğim kadarıyla buraya kadar güzel. Fakat ben kopyaladığım site ile her gün uğraşıyor siteyi her gün güncelliyor ve insanların yararlanabileceği sayfalar ekliyorum
siteye satmaya kalktığım felan yok bazı arkadaşlarımız karıştırıyor heralde radmin arkadaşımız soylediği gibi bende insanlara yararlılık bakımındanda siteye bir çok şey ekledim ama şunu herkez biliyorki internet üzerindeki bir çok site ama bir çok site kopya bu bir gerçek ben sadece beğendiğim bir siteyi bana yakıştığı için kopyalayıp düzenledim bu şekilde yola cıktım yavaş yavaş ilerliyorum ben sadece sizden nasıl bir yol izlemem gerektiğini söylemenizi istemiştim