The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karalama değil arkadaşım tahmin o kadar çok insan var ki biz de artık aşağılama yolu ile örnek alınmasın istiyoruz.

Neyse kırdı isem özür dilerim başarılar diliyorum...
önemli değil ama bi sorun varya çözemedim konu copy yapıyom kendi forumuma yapıştırıyom yazılar geliyo resim gelmiyo.