Konu
buyrun arkadaşlar sitemize sizleride bekleriz
04-03-2007, 22:13:12
#8
The Hawk
karalama değil arkadaşım tahmin o kadar çok insan var ki biz de artık aşağılama yolu ile örnek alınmasın istiyoruz.
Neyse kırdı isem özür dilerim başarılar diliyorum...