public_html inmi ismini değiştireyim?
yani forum ana dizinde... mantıklı geldi aslında

sağolun fikirler için...
public_html inmi ismini değiştirip tekrar adını eskisi gibi yapmam sorun çıkarmaz yani değilmi...
(cevabınızı yarın okurum yatıyorum iyi geceler.)