public_html inmi ismini değiştireyim?

yani forum ana dizinde... mantıklı geldi aslında sağolun fikirler için...


public_html inmi ismini değiştirip tekrar adını eskisi gibi yapmam sorun çıkarmaz yani değilmi...


(cevabınızı yarın okurum yatıyorum iyi geceler.)