Merhaba arkadaşlar.

Vbulletin i ilk kurdugumda lisanssız olanı kurmuştum.
forum büyüdükçe sorunlar çıkmaya başladı.
Upgrade yaparkende hatalar oluyor.
Benim yapmak istedigim, Sıfır 3.6.5 Vbulletin kurup elimdeki 800 mb lık db yi ona nasıl aktarırım.
fakat linkler falan bozulmuyacak degişmiyecek şekilde nasıl yapacagımı söylerseniz sevinirim.
Teşekkürler.