yopk ya burası 350 $ mı ödemedi,1000 tane mail çektim gene cevap vermedi.o sedat.demir@tcads.net deki herif şerefsizin tewki benden sölemesi.bunlarla çalıscagınıza bgroom binkat daha iyi